
ARAŞTIRMA HİZMETLERİ
İSTATİSTİKSEL ARAŞTIRMA VE EĞİTİMLER
Rekabetin arttığı, çözüm ve ürünlerin farklılaşmasının zorlaştığı günümüzde, müşterilerinizin, çalışanlarınızın, iş ortaklarınızın görüşünü almak memnuniyetlerinin artmasına katkıda bulunacak, daha güçlü adımlarla yol almanızı sağlayacaktır. Onların önerileri sizin yol haritanız, övgüleri ise gurur kaynağınız olacaktır.
MEMNUNİYET ARAŞTIRMALARI
Müşteri Memnuniyeti Araştırması
Müşterilerinizin, çalışanlarınızın, iş ortaklarınızın sadece görüşünü almak bile onlara ne kadar değer verdiğinizin bir göstergesidir. Her sektörün ve Firmanın ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanmasına rağmen Müşteri Memnuniyeti Araştırmalarında ölçülen konular genel olarak şöyledir;
Çalışan Memnuniyeti Araştırması
Çalışanlar bir kurumun elçileridir. Tüm çalışanların kurumun iş hedefleri ve kalite standartlarını benimsemesi ve uygulaması gerekir. Çalışan memnuniyeti sağlanmadan müşteri memnuniyeti sağlanması neredeyse mümkün değildir. Çalışan memnuniyeti araştırmaları ile şunlar hedeflenebilir:
Çözüm Ortağı/ Tedarikçi/ Kanal Memnuniyeti Araştırması
Bir kurumun hedef ve standartlarını tam olarak benimsemiş olan iş ortakları, dolaylı olarak müşteri memnuniyetine katkıda bulunurken iş ortaklarının görüşlerinin alınması da sadık ve güvenilir iş birlikteliğine katkıda bulunur. Bu tip memnuniyet araştırmalarında şunlar sorgulanır :
Gizli Müşteri Araştırması
Özellikle yaygın ve geniş ölçekli firmaların satış noktaları yada şubeleri arasındaki hizmet ve kalite farklılığını ortaya koymak üzere başvurduğu bir araştırma türüdür. Gizli Müşteri Araştırması, müşteri hizmet sisteminin etkinliğini belirlemek amacıyla, hizmet kalitesinden bayii, şube ve bürolarda çalışan personelin fiziki görünümüne kadar pek çok faktörün değerlendirilmesine dayanır.
Gizli Müşteri Araştırmalarında, bayi, şube ve bürolarda gözlemleri yapan kişiler kimliklerini gizleyerek bir müşteri gibi davranır.
Bu süreçte;
Etkin
Güvenilir
Kanıtlanmış
Araştırma hizmetlerimiz kurumsal verimliliğinize destek sağlamaktadır. Araştırmalarımızın "etkinliği" üzerinden ölçümlenmeye hazırız.
Araştırma sürecine ve araştırmacılara "güven" varsa başarılı olunabilir. Araştırmalarımızı güven üzerine odaklarız.
Araştırma sektöründe çok büyük kuruluşlarla, uzun deneyimlere sahibiz. 2001 yılından bu yana kazandığımız deneyim, öğrenen organizasyonel yapımız "kanıtlanmış" araştırmalar yapmamızı sağlar.